niedziela, 30 października 2016

Owocowy samochodzik. Owocowy żółw. Owocowy tort.



Owocowy samochodzik:
Koła są zrobione z plasterków pomarańczy, nadkola z cytryny. Przód udekorowałam kiwi, światła z winogron. Przednią "szybę" wykonałam z kaki, natomiast boczne oraz wycieraczki ze śliwek.
Różne owoce pokroiłam na mniejsze kawałki i wypełniłam nimi naczepę samochodu.
Dzieci były zachwycone, każde znalazło coś dla siebie. Ilość owoców zależy od wielkości naczepy, można dobrać je wg uznania, ja użyłam tych, które zostały po dekorowaniu autka, uzupełniłam winogronami.



Owocowy żółwik:
1/2 małego arbuza
5 kiwi
2 nektarynki lub brzoskwinie
1 granat
2 plastry banana
winogrona
Połówkę arbuza obrałam, z kiwi zrobiłam głowę, nogi i ogon. Plastrami nektarynek obłożyłam arbuza, aby powstał pancerz, przytwierdziłam wykałaczkami. Z banana i winogronu zrobiłam oczy, z nektarynki ze skórką buzię żółwika. Nozdrza za pomocą wykałaczki. Obsypałam dookoła miąższem z granatu. Można użyć dowolnych owoców.

1 komentarz: