środa, 3 sierpnia 2016

Domek z pudełka



Wysokość złożonego pudełka, które mieliśmy do dyspozycji - ok 38 cm. Wolałabym większe, ale trudno się mówi... ;)
Rozłożyłam spód i skleiłam rogi, aby było wyższe. Z górnych części zrobiłam dach przycinając od odpowiednim kątem, aby do siebie pasowały.
Nie robiłam zadaszenia nad całym domkiem, ponieważ w środku byłoby zbyt ciemno. Otwory na okna i drzwi najlepiej wycinać nożykiem introligatorskim.
Do oklejenia całego takiego domku wystarczyły nam 2 bloki z kolorowymi kart
kami formatu A4, klej do papieru i kilka kartek papieru do drukarki.
Uchwyty wykonałam z zakrętek po napojach. Przykleiłam je klejem uniwersalnym, jednak najlepszy jest klej 'magik'.
Komin jest wycięty z rogu pudełka tekturowego w czerwonym kolorze, przymocowany szeroką taśmą od wewnątrz.
Jest bardzo lekki, dziecko bez problemu może go przesuwać, przenieść - wystarczy dokładnie skleić taśmą wszystkie łączenia, aby się nie rozpadł.
Można łączyć pudełka tworząc domek z kilku pomieszczeń.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz