wtorek, 26 kwietnia 2016

Kasza jaglana z pesto z pietruszki, rukoli, nasion słonecznika i chlorelli.

Naszło mnie na coś sycącego. Wyszło przypadkowo, jak większość dań i nie spaliłam kuchni :D

Kasza jaglana z pesto z pietruszki, rukoli, nasion słonecznika i chlorelli.
100 g kaszy jaglanej (może być mniej)
Pesto:
garść rukoli,
garść natki pietruszki,
łyżeczka chlorelli,
2 ząbki czosnku,
minimum 2 łyżki dobrego oleju rzepakowego, lnianego lub oliwy,
nasiona słonecznika,
sól himalajska, pieprz do smaku,
Do podania:
kiszone zielone derenie (można zastąpić oliwkami), plasterki ogórka i cytryna (lub pomidorki koktajlowe).
Składniki na pesto dokładnie zmiksowałam (ilość nasion słonecznika zależy od tego, jak gęste chcemy uzyskać, do kaszy nie powinno być zbyt gęste). Wymieszałam z ugotowaną, jeszcze gorącą kaszą, podałam z kiszonymi dereniami, plasterkami ogórka i cząstką cytryny. Można podać z makaronem lub przygotować bardzo gęstą pastę do kanapek.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz